Subject: FW: Luiste jõe uuendusprojekti kooskõlastamine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 12:53:36 +0200

Tere

Kokkuleppel Liisa Unt´iga, palun suunata allolev taotlus temale
täitmiseks.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Sunday, March 10, 2024 11:41 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Luiste jõe uuendusprojekti kooskõlastamine

Tere!

Vabandan pikale veninud vastuse pärast, aga Luiste jõe projekt koos
joonisete ja seletuskirjaga asub siin:

https://www.dropbox.com/scl/fo/t859lyb4it2duh89mi8w3/h?rlkey=wo3unxbuuzs7i
kjc1ktfrxopq
<https://www.dropbox.com/scl/fo/t859lyb4it2duh89mi8w3/h?rlkey=wo3unxbuuzs7
ikjc1ktfrxopq&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Triin Jakobson

Meliorek OÜ

tel. + 372 508 2178

e-mail:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 17, 2024 11:39
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Luiste jõe uuendusprojekti kooskõlastamine

Tere Triin

Tagastan hetkel ka selle taotluse ja projektimaterjalid.

Palun koostage ka seletuskiri ja lisage see projektimaterjalide juurde
ning edastage otse minule kooskõlastamiseks.

Ette tänades ja parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 28, 2023 12:14 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Luiste jõe uuendusprojekti kooskõlastamine

Tere!

Meliorek OÜ on koostanud Põllumajandus- ja Toiduameti tellimusel Luiste
jõgi pk 4,96 – 8,12 uuendamine 2023. Töö nr 230905. Töö eesmärgiks on
jõest sette eemaldamine, puittaimestiku ja voolutakistuste likvideerimine
ning drenaažisuudmete uuendamine.

Projektiga saate tutvuda siin:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/t859lyb4it2duh89mi8w3/h?rlkey=wo3unxbuuzs7
ikjc1ktfrxopq&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/t859lyb4it2duh89mi8w3/h?rlkey=wo3unxbuuzs7i
kjc1ktfrxopq&dl=0

Manusesse olen lisanud kaaskirja

Lugupidamisega

Triin Jakobson

Meliorek OÜ

tel. + 372 508 2178

e-mail:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>